Запитання та відповіді

Де оформити картку Mastercard?

Картку Mastercard можна оформити в усіх великих фінансових установах. Щоб обрати банківську картку Mastercard, яка найкраще відповідатиме вашим потребам, ознайомтеся з описом продуктів і переліком банків, що випускають картки Mastercard.

Куди телефонувати, якщо виникли проблеми з карткою?

У цьому випадку необхідно зв’язатися з вашим банком-емітентом, телефон якого вказаний на зворотному боці картки. Також ви можете безкоштовно зателефонувати в нашу глобальну службу підтримки.

Що робити, якщо я загубив картку, чи якщо її в мене вкрали?

У випадку втрати чи крадіжки картки негайно повідомте про це ваш банк-емітент. Про всяк випадок зберігайте номер телефону емітента окремо від гаманця з картками. Якщо ви за кордоном, то звернутися за допомогою можна за телефоном глобальної служби підтримки.

Як збільшити мій кредитний ліміт?

Для цього варто звернутися в банк, який випустив вашу картку. Контактна інформація зазвичай розміщена на виписці з рахунку чи на зворотному боці картки.

Як отримати інформацію про мій рахунок по картці Mastercard, змінити контактну адресу, замовити додаткову картку тощо?

Вся детальна інформація знаходиться в розпорядженні вашого банку-емітента, тому зверніться до відділу банку з обслуговування клієнтів. Контактна інформація зазвичай розміщена на рахунку чи на зворотному боці картки.

Немає відповідей на запитання
Чим відрізняється чіпована картка від картки з магнітною стрічкою?

Чіпована картка виглядає так само, як і звичайна картка, але із вбудованим чіпом. На відміну від звичайної картки, ви не проводите нею, а вставляєте її у зчитувальний пристрій, что здійснити транзакцію.

Що таке чіпована картка?

Чіпована картка має вбудований мікрочіп, який містить закодовану інформацію, яку надзвичайно важко скопіювати чи підробити. На вашій чіпованій картці буде також магнітна стрічка, отже ви зможете розплачуватися нею у будь-якій торговій точці, яка ще не перейшла на термінали, що підтримують чіп-технологію.

Які переваги вбудованого чіпу?

Вбудований мікрочіп забезпечує надійну безпеку та інші можливості, які недоступні з традиційною карткою з магнітною стрічкою. Чіповану картку неможливо підробити.

Де я можу користуватися чіпованою карткою?

Користуйтеся чіпованими картками у тих самих торговців, що і зараз - вставляючи картку до терміналів, що підтримують чіповану технлогію, або проводячи своєю карткою. Ви також можете продовжувати користуватися своєю карткою як і раніше для електронних платежів та у банкоматах.

До кого мені звернутися за додатковою інформацію?

Зверніться до вашої фінансової установи, щоб дізнатися більше інформації про вашу чіповану картку.

Як працює чіп?

Коли ви вставляєте або прикладаєте вашу картку до терміналу, чіп зв'язується з терміналом, щоб визначити чи картка справжня. Як правило, термінал запропонує вам ввести PIN для підтвердження вашої особистості. одразу після підтвердження транзакція буде завершена.

Немає відповідей на запитання
Що таке «технологія безконтактної оплати Mastercard»?

Технологія безконтактної оплати Mastercard – це інноваційна технологія оплати Mastercard, завдяки якій можна сплачувати за покупки без контакту картки або пристрою з терміналом. Технологія безконтактної оплати Mastercard забезпечує швидкі, зручні та безпечні оплати.

Як розрахуватися безконтактно?
  1. Попередьте касира, що будете розраховуватися безконтактно.
  2. Переконайтеся, що сума на екрані термінала відповідає сумі у чеку.
  3. Піднесіть картку або інший платіжний пристрій із безконтактною технологією MasterCard до екрана платіжного термінала – і оплату здійснено! Після того, як оплата пройшла успішно, термінал у транспорті (метро, швидкісному трамваї, фунікулері тощо) подасть звуковий сигнал, а в торговій точці – надрукує чек і перейде в режим очікування наступної операції. 
Це перевірена технологія? Як давно вона існує?

Так, це перевірена технологія, яка вже довела свої переваги для користувачів: швидкість, зручність та безпеку платежів. Технологія безконтактної оплати Mastercard існує ще з 2003 року, в Україні з’явилася у 2011-му. Сьогодні безконтактні розрахунки – це світовий тренд. Картками та пристроями з технологією безконтактної оплати Mastercard уже сплачують у понад 5 млн торгових точок в 77 країнах світу.

Технологія безконтактної оплати Mastercard і Mastercard PayPass – це одне й те саме?

MasterCard PayPass – це бренд на позначення технології безконтактної оплати Mastercard. Але зараз технологія безконтактної оплати набуває все більшого поширення. Вже сьогодні можна платити не тільки за допомогою банківських карток, а й карток-стікерів, браслетів, годинників та смартфонів – усіх форм-факторів, що підтримують технологію безконтактної оплати Mastercard. Для того щоб не перевантажувати споживачів великою кількістю брендів, Mastercard об’єднав їх під назвою «технологія безконтактної оплати Mastercard».

Як зрозуміти, що моя картка – безконтактна?

Якщо на картці є безконтактний індикатор або напис PayPass (для карток, випущених до 31.08.2015 р.) та логотип Mastercard то вона оснащена технологією безконтактної оплати Mastercard.

Платити безконтактно – це безпечно?

Сьогодні безконтактні розрахунки – один із найбільш безпечних видів платежів. Під час транзакції передаються унікальні дані, які неможливо використати вдруге для шахрайства. Картку не потрібно передавати касиру, тому він не зможе використати її дані в своїх цілях. Для оплати більше 100 грн потрібно вводити ПІН-код. Усі ці фактори гарантують безпеку безконтактної оплати.

Чи може відбутися транзакція, коли я буду проходити повз касу, де вже хтось розплачується безконтактною карткою, або через турнікет з безконтактною технологією?

Ні, не може. Платіж відбувається, лише якщо картка перебуває на відстані щонайбільше 4 см від термінала.

Чи спрацює картка, якщо підносити її до терміналу, не витягуючи з гаманця або сумки?

Якщо у вас у гаманці є лише одна картка, ви можете її не діставати, підносячи до терміналу для оплати. Зверніть увагу,  що у вашому гаманці чи сумці можуть бути не лише безконтактні платіжні картки, але й, наприклад, перепустка або проїзний. Якщо в радіусі зчитування (3-4 см) опиняється кілька безконтактних карток, термінал не може визначити, яку зчитувати, й операція не відбувається. Для того щоб уникнути цього, дістаньте необхідну безконтактну картку, якою плануєте розрахуватись.

Чи може спрацювати інша безконтактна картка в моєму гаманці, не та, якою я хочу розрахуватись?

Якщо обидві картки перебуватимуть на відстані 3-4 см від зчитувального пристрою, то він не зможе визначити, яку з них зчитувати, й операція не відбудеться. Для цього краще дістати необхідну картку з гаманця  й піднести її до терміналу. 

Чи може безконтактна картка зламатись/розмагнітитись, і що мені робити в цьому випадку?

Безконтактна картка може перестати працювати через фізичні пошкодження. У таких випадках необхідно звернутись до банку, який видав картку, щоб отримати її заміну.

Може транзакція випадково статися двічі при оплаті товару?

За одну транзакцію гроші знімаються лише один раз. У випадку помилкового зчитування картки вдруге ви можете попросити касира скасувати операцію та повернути кошти, а також звернутись до свого банку для проведення претензійної роботи у рамках подвійного списання.

Я бачив відео, у якому зчитували інформацію з безконтактної картки.

Інформацію, яку можна зчитати з безконтактної картки, неможливо використати для платежу. Дані кожної безконтактної транзакції унікальні,  і наступна транзакція з використанням даних попередньої буде відхилена усіма рівнями захисту.

Чи може термінал мене пропустити, якщо на моїй картці не буде грошей?

Враховуючи технічні особливості зв’язку в громадському транспорті, безпосереднє списання коштів з рахунку клієнта іноді може відбуватися протягом певного часу з моменту оплати проїзду. Відповідно, інформація про таке списання надходить у момент фактичного списання, а не в момент здійснення поїздки. 

Що робити, якщо я втрачу безконтактну картку? Хтось буде розраховуватися без ПІН-коду?

Під час оформлення картки ми радимо одразу ж підключити онлайн-банкінг, щоб ви вчасно могли помітити втрату картки й спробу розрахуватись без вашого відома. Без підтвердження оплати ПІН-кодом безконтактно можна розрахуватись на суму не більше 100 грн. Після втрати чи крадіжки картки необхідно відразу зателефонувати до служби підтримки клієнтів банку та заблокувати картку. 

Що мені робити, якщо безконтактна картка не спрацьовує?
  • Переконайтесь, чи є на вашому рахунку достатньо коштів для оплати, яку ви хочете здійснити.
  • Перевірте, чи платіжний термінал встановив зв'язок із банком.
  • Спробуйте розрахуватись карткою в звичний спосіб.
  • Якщо ви перевірили всі попередні пункти, зверніться за консультацією до банку-емітента. 
Чи можуть дані моєї безконтактної картки бути змінені без мого відома (з боку банку чи внаслідок шахрайства)?

Важливі дані картки зберігаються на її інтелектуальному чипі (ICC – Integrated Circuit Card). Змінити дані безконтактної картки без вашого відома в процесі користування нею неможливо.

Чому на спеціальних безконтактних турнікетах в метро можна розраховуватись тільки карткою Mastercard? Чи можу я використовувати картки іншої платіжної системи?

Програмне забезпечення, яким обладнані турнікети, приймає до оплати тільки картки з безконтактною оплатою Mastercard. При цьому система дозволяє розраховуватись картками, випущеними будь-яким банком України та світу.   

Як довго відбувається платіж безконтактною карткою?

Сплачувати карткою із технологією безконтактної оплати Mastercard – набагато швидше, ніж готівкою або звичайною карткою – лише 2-3 секунди.   

Чи можу я відслідковувати свої безконтактні оплати, як і звичайні, через сервіси банкінгу?

Так, оплати безконтактним способом відображаються в загальному переліку всіх транзакцій вашої картки.

Чи можу я розрахуватися безконтактною карткою у разі перевищення ліміту 100 грн?

Так, звичайно, можете, при цьому вам буде необхідно підтвердити оплату введенням ПІН-коду.

Чи можна розрахуватися безконтактною карткою в Iнтернет?

Наявність безконтактної технології не впливає на можливість розрахуватися безконтактною карткою в мережі. Можливість та умови онлайн-розрахунків залежать від обраного вами тарифу.

Де можна розрахуватися безконтактно?

Розрахуватися безконтактно можна вже більше, ніж у 88 тис. терміналах по всій території України: у супермаркетах, кафе, аптеках, таксі, на АЗС, на всіх станціях Київського метрополітену, Борщагівської лінії швидкісного трамвая та у столичному фунікулері.

Шукайте – безконтактний символ або логотип безконтактної оплати Mastercard на касі чи терміналі. Навіть якщо ви опинитеся в місці, де не приймають безконтактні розрахунки, зможете скористатися вашою безконтактною карткою як звичайною банківською – вона додатково оснащена магнітною смугою та чіпом.

Чому не всі касири мене розуміють, коли я хочу розрахуватися безконтактно?

Ми постійно вдосконалюємо якість прийому шляхом навчання касирів – проте, на жаль, присутній людський фактор. Окрім того, мережа прийому безконтактних платежів росте дуже швидко. Частіші звернення з проханням розрахувати безконтактно будуть стимулювати високий рівень знання про технологію серед касирів.

Це правда, що можна безконтактно розрахуватися в метро?

Так, із грудня 2015 року сплатити за проїзд у Київському метрополітені можна безконтактно на всіх станціях. Крім того, безконтактна оплата з Mastercard доступна в столичному фунікулері й на станціях швидкісного трамваю, на паркоматах у Льові та Києві. 

Як оплатити проїзд в метро?

Щоб оплатити проїзд своєю безконтактною банківською карткою:

  • піднесіть свою банківську картку Mastercard з технологією безконтактної оплати до спеціально обладнаного турнікета та очікуйте на звуковий та світловий сигнали
  • звуковий та світловий сигнали підтвердять оплату, на турнікеті з’явиться надпис: «Прохід 1 людині дозволено»
  • сума, відповідна вартості проїзду, буде автоматично знята з вашої картки.
Безконтактно розраховуватися можна тільки в Україні?

Ні, розраховуватися безконтактно – це світовий тренд. Платежі з технологією безконтактної оплати Mastercard приймають у понад 5 млн торгових точок у 77 країнах світу. 

Технологія безконтактної оплати MasterCard існує тільки в картках?

Ні, технологія безконтактної оплати Mastercard – універсальна, і може бути реалізована в будь-якому форм-факторі. Окрім класичних карток та карток-стікерів, в Україні доступні браслети, смартфони та навіть годинники із функцією безконтактної оплати.

Скільки коштує безконтактна картка?

Вартість картки залежить від тарифного пакета і продукту. За подробицями щодо вартості ви можете звернутись до вашого банку. 

Скільки коштує перевипустити картку після закінчення терміну дії?

Вартість картки залежить від тарифного пакета і продукту. За подробицями щодо вартості ви можете звернутись до вашого банку.

Чи можу я замовити безконтактну картку іншій людині? Скільки це коштує?

Це залежить від умов вашого тарифного пакету і продукту. За подробицями щодо послуги ви можете звернутись до вашого банку.

Чи можу я замовити додаткову безконтактну картку? Скільки коштує?

Це залежить від умов вашого тарифного пакету і продукту. За подробицями щодо послуги ви можете звернутись до вашого банку.

Чи можу я отримати додаткову до зарплатної картку з безконтактною технологією?

Це залежить від вашого тарифного пакета. Інформацію про це можна дізнатися у вашого банку.

Як і де я можу придбати чіп для безконтактної оплати? Чи можу я встановити чіп для безконтактної оплати в мобільний самостійно?

Зараз в Україні NFC рішення для смартфонів на операційній системі Android реалізують кілька банків. Підключити безконтактний платіжний інструмент до смартфону самостійно не можна. Будь ласка, зверніться до банку-емітента вашої безконтактної картки, щоб дізнатись про можливість отримання послуги.

Чи є спеціальні додатки для смартфонів, за допомогою яких можна розраховуватись безконтактно?

Такі додатки доступні клієнтам окремих українських банків. Будь ласка, зверніться до банку-емітента вашої безконтактної картки, щоб дізнатись про можливість отримання такої послуги. 

Немає відповідей на запитання
Маєте проблеми з доступом на mastercard.com?

Цей сайт оптимізовано для таких браузерів:

  • Google Chrome (остання версія)
  • Firefox (остання версія)
  • Internet Explorer 11
  • Safari (остання версія)
Немає відповідей на запитання
Немає відповідей на запитання