Нові умови користування сервісами Mastercard® в аеропорту «Бориспіль»

Увага! Умови користування сервісами Mastercard в аеропорту «Бориспіль» буде змінено!

Зверніть увагу: з травня 2018 отримання доступу до бізнес-зали або послуги Fast Line відбуватиметься за додатковою умовою здійснення транзакцій* на загальну суму не менш як 3000 грн за останні 30 + 5 днів по вашій картці:

Вимоги дійсні для держателів платіжних карток :

Platinum Mastercard®, World Black Edition Mastercard® та World Elite Mastercard®

*Виняткові транзакції: 1) покупки, які в подальшому повертаються або компенсуються; 2) переказ залишку коштів; 3) покупки за допомогою чеків; 4) страхові премії; 5) відсотки; 6) будь-які комісії і збори; 7) дорожні чеки; 8) азартні ігри будь-якого виду (у тому числі платежі за можливість виграти приз); 9) будь-які покупки в готівковій формі, а також зняття коштів у банкоматі.

План дій в аеропорту

Вставте, проведіть або піднесіть свою картку до зчитувального пристрою на турнікетах Fast Line або при вході до бізнес-зали Mastercard.

Уведіть PIN-код. Із метою верифікації в цей момент на картці буде тимчасово заблоковано 1 грн. Блокування буде автоматично скасоване за кілька днів.

Насолоджуйтеся преміум-сервісами Mastercard та власним часом в аеропорту.

Питання та відповіді для клієнтів і банків

 

1. З якої дати і для яких типів карток починає діяти нова умова проходу на турнікетах Fast Line і до бізнес-зали Mastercard?

Для карток рівня Platinum Mastercard, World Black Edition Mastercard та World Elite Mastercard з травня 2018 року, доступ до послуги Fast Line і до бізнес-зали Mastercard буде здійснюватися за додатковою умовою – здійснення транзакцій на загальну суму не менш як 3000 грн за останні 30 + 5 днів за карткою. Отже, щоб у травні безперешкодно користуватися сервісом, вже в квітні потрібно починати здійснювати покупки за карткою.
Для карток рівня Corporate Mastercard® нова умова не запроваджується: щоб скористатися послугою Fast Line і бізнес-залою Mastercard, необхідно мати активну картку із залишком щонайменше1 грн і ввести правильний PIN-код.

2. Чи є виняткові транзакції, які не враховуються при підрахунку суми транзакцій за останні 30 + 5 днів за карткою?

Так, існує перелік виняткових транзакцій, зокрема це:

  • зняття готівки за карткою в банкоматі або в касі банку;
  • покупки, які згодом повертаються або компенсуються;
  • переказ залишку коштів;
  • покупки за допомогою чеків;
  • страхові премії;
  • відсотки;
  • будь-які комісії і збори;
  • дорожні чеки;
  • азартні ігри будь-якого виду (у тому числі платежі за можливість виграти приз);
  • будь-які покупки в готівковій формі.

3. Чому не враховуються 5 останніх днів та платежі карткою в цей період?

Останні 5 днів не враховуються, тому що в розрахунок беруться лише ті операції, які пройшли по картковому рахунку, а не авторизації за карткою. Оскільки опрацювання авторизаційних запитів та списання коштів по картковому рахунку зазвичай займає від 3 до 5 днів, останні 5 днів не враховуються.

4. Я вилітаю 15 червня. За який період мені потрібно здійснити транзакції на суму 3000 грн, щоб скористатися послугою Fast Line і бізнес-залою Mastercard?

Необхідно, щоб з 11 травня до 10 червня було здійснено транзакції на суму 3000 грн. Завважте: транзакції, здійснені згідно з пунктом 2, не враховуються. Також транзакції за період з 11 червня до 15 червня не буде враховано.

5. Я отримав картку тиждень тому і хочу скористатися послугою Fast Line та бізнес-залою Mastercard, яким чином мені пройти перевірку щодо витрат за останні 30 днів?

Після випуску картки доступний 30 днів Welcome-період. Щоб скористатися послугою Fast Line і бізнес-залою Mastercard в цей період, необхідно мати активну картку із залишком щонайменше 1 грн і ввести правильний PIN-код.

6. Я здійснив тільки 1 транзакцію на суму понад 3000 грн, чи зможу я скористатися послугою Fast Line і доступом до бізнес-зали Mastercard?

Так, послуга Fast Line і бізнес-зала Mastercard будуть доступними у разі, коли ця транзакція була здійснена не пізніше ніж за 5 днів до вильоту і не входить до виняткових транзакцій згідно з пунктом 2.

7. Я здійснював транзакції на суму більше 3000 грн за останні 30 днів, але термінал видав помилку: «Послуга недоступна, недостатньо операцій за карткою».

Це означає, що сума транзакцій за карткою за попередні 30 + 5 днів була меншою за 3000 грн.

8. Я здійснював покупки на суму більше 3000 грн в Duty Free 10 хвилин тому. Чи зможу скористатися доступом до бізнес-зали Mastercard?

Ні, бізнес-зала Mastercard не буде доступною за карткою. Транзакції, здійснені пізніше ніж за 5 днів до вильоту, не враховуються.

9. Чи зможе моя дружина/мій чоловік скористатися послугою Fast Line і доступом до бізнес-зали Mastercard за додатковою карткою до мого рахунку?

Так, зможе, якщо за цією карткою було здійснено транзакції на загальну суму не менш як 3000 грн за останні 30 + 5 днів.

10. Я маю декілька карток в різних валютах. За якою карткою можу скористатися послугою Fast Line і доступом до бізнес-зали Mastercard?

Послуга Fast Line і бізнес-зала Mastercard будуть доступними за карткою, з якої були здійснені транзакції на загальну суму не менш як 3000 грн за останні 30 + 5 днів. Валюта картки не має значення. Усі суми покупок конвертуються в гривню за курсом НБУ на дату транзакції.

11. Я подорожую з дітьми. У який спосіб вони разом зі мною можуть скористатися послугою Fast Line і бізнес-залою Mastercard?

Для карток рівня Platinum Mastercard, World Black Edition Mastercard та World Elite Mastercard послуга Fast Line доступна для батьків, які подорожують з дітьми віком до 6 років, за умови, що дитина перебуватиме на руках під час проходу через турнікет Fast Line.
Для карток рівня Platinum Mastercard, World Black Edition Mastercard бізнес-зала Mastercard доступна для батьків, які подорожують з дітьми віком до 4 років.
Для карток рівня World Elite Mastercard бізнес-зала Mastercard доступна для батьків, які подорожують з дітьми віком до 16 років

12. Я розраховувався карткою за кордоном, чи враховуються ці транзакції відповідно до умов здійснення транзакцій на загальну суму не менш як 3000 грн за останні 30 + 5 днів по картці і як здійснюється конвертація, якщо транзакцію виконано у валюті?

Так, транзакції за кордоном враховуються. Зверніть увагу, що транзакції, здійснені згідно з пунктом 2, не враховуються. Конвертація відбувається за курсом НБУ на дату проведення транзакції.

13. Я розраховувався карткою в Інтернеті. Чи враховуються ці транзакції згідно з умовами здійснення транзакцій на загальну суму не менш як 3000 грн за останні 30 + 5 днів за карткою?

Так, транзакції в Інтернеті враховуються. Зверніть увагу, що транзакції, здійснені згідно з пунктом 2, не враховуються.

14. Я знімав готівку/здійснював переказ коштів з картки. Чи зможу скористатися послугою Fast Line і бізнес-залою Mastercard?

Ні, транзакції зі зняття готівки і переказу коштів належать до виняткових транзакцій, здійснених згідно з пунктом 2.

15. Я не впевнений, що здійснив достатньо транзакцій для того, щоб скористатися послугою Fast Line і бізнес-залою Mastercard. Яким чином я можу це перевірити до приїзду в аеропорт?

Якщо за карткою доступний сервіс «Mastercard Консьєрж», можна звернутися з даним запитом до консьєржа. Також є можливість завантажити Mastercard-бот у Facebook messenger і перевірити доступність сервісів за карткою. Mastercard-бот функціонуватиме вже на початку травня.