Mastercard Більше

 

 

Програма Mastercard Bilshe повертається з відпустки, щоб знову радувати вас пропозиціями та знижками від партнерів, акціями та безцінними подарунками.

Як брати участь у програмі Mastercard Більше


Ви можете зареєструватися в програмі Mastercard Більше, якщо ваш банк-емітент підтвердив свою участь у програмі. Перевірити, чи бере ваш банк участь, можна за посиланням. Перелік банків буде оновлюватися.


Якщо ваш банк підтвердив участь у програмі, ви можете зареєструватися на сайті bilshe.mastercard.ua

В тому разі, якщо ви вже були учасником програми Mastercard Більше, вам потрібно буде пройти повторну реєстрацію та додати свої картки. Після чого в кабінеті будуть доступні бали, накопичені за період відпустки програми (крім балів по тим карткам, термін дії яких завершився - вони не зможуть пройти верифікацію).


Після реєстрації у програмі платіть своєю карткою та отримуйте 1 бал за транзакції від 50 грн та за кожну безконтактно оплачену поїздку в громадському транспорті, а також 2 бали за оплати смартфоном чи смарт-годинником.

Накопичуйте бали та обмінюйте їх на участь в акціях та знижки від партнерів.

Перейти до програми Mastercard Більше

Питання та відповіді:

Q: Що таке Mastercard Більше?
A:
Це бонусна програма, в якій користувачі накопичують бали за оплати карткою Mastercard®. Ці бали можна обміняти на бонусні пропозиції та участь в акціях.

Q: Як стати учасником програми?
A:
Необхідно зареєструватися на сайті програми та зареєcтрувати хоча б одну картку Mastercard.

Q: Які картки можна реєструвати в програмі?
A:
Всі картки Mastercard, що випущені в Україні та які банк-емітент підтвердив для участі у програмі (переглянути перелік банків-учасників). Картки Maestro не беруть участі в Програмі.

Q: Що станеться з моїми балами, якщо банк-емітент моєї картки не підтвердив її участь у програмі?
A:
Якщо банк не підтвердив участь картки у програмі, всі бали, що були раніше нараховані за транзакції такою карткою, буде анульовано 31.07.2020.

Q: Що робити, якщо я не можу увійти в обліковий запис, мою реєстрацію анульовано, облікового запису немає?
A:
 Умови участі в програмі Mastercard Більше змінилися. Насамперед, будь ласка, перевірте, чи приєднався вже ваш банк до програми Mastercard Більше. Це можна зробити за посиланням.
Процес підключення банків до програми триває, тому не засмучуйтеся, якщо зараз ви не знайшли свій банк у списку учасників. Навіть якщо ви раніше брали участь у програмі, через зміну умов вам треба створити новий акаунт і заново додати в нього свої картки. Оскільки програма довгий час була недоступною під час оновлення та підключення банків, кожну картку треба авторизувати з міркувань безпеки.
Якщо ви не можете зареєструвати вашу картку, це означає, що банк, який випустив вашу картку, ще її не зареєстрував. Будь ласка, зверніться до свого банку, щоб дізнатися деталі.
Зверніть увагу, бали накопичуються на певні картки, а не за номером телефону, за яким ви реєструвалися в програмі, тому щоб побачити всі свої накопичені бали, зареєструйте всі свої картки, які раніше брали участь у програмі.
Після реєстрації в персональному кабінеті карток, які брали участь у попередній версії програми, відобразиться баланс балів на цих картках, що були накопичені раніше, зокрема й за період, коли програма була недоступною.

Q: Де можна перевірити поточний баланс балів?
A:
Перевірити поточний баланс балів можна в особистому кабінеті на сайті програми.

Q: Що робити, якщо я зареєструвався заново, а бали не підтягнулися?
A:
 Зверніть увагу, бали накопичуються на певні картки, а не за номером телефону, за яким ви реєструвалися в програмі, тому щоб побачити всі свої накопичені бали, зареєструйте всі свої картки, які раніше брали участь у програмі.
Після реєстрації в персональному кабінеті карток, які брали участь у попередній версії програми, відобразиться баланс балів на цих картках, що були накопичені раніше, зокрема й за період, коли програма була недоступною.

Q: Як я можу заробити бали?
A:
Ви отримуєте бали за покупки, що перевищують 50 грн, здійснені за допомогою вашої картки Mastercard.
Обмеження суми транзакції не поширюються на оплату проїзду в громадському транспорті (Київський метрополітен, швидкісний трамвай і фунікулер).
Важливо: транзакцію у транспорті зараховують тільки тоді, коли ви сплатили за проїзд безконтактною карткою Mastercard через брендований турнікет Mastercard.
Є кілька категорій транзакцій, за які ви не отримуєте бали. Їх перераховано в Офіційних правилах програми.
Також ви маєте змогу отримати додаткові бонусні бали, якщо таку можливість вам надає Mastercard, ваш банк або партнер програми.

Q: Скільки балів я отримаю за 1 транзакцію?
A:
Ви отримаєте 1 бал за 1 транзакцію незалежно від суми покупки, але вона має становити щонайменше 50 грн. За одну транзакцію, здійснену за допомогою NFC*-технології з використанням смартфона чи смарт-годинника, ви отримаєте 2 бали незалежно від суми покупки, але вона має становити щонайменше 50 грн.
* NFC (Near Field Communication) — технологія бездротового високочастотного зв’язку малого радіусу дії «за один дотик». Ця технологія дає можливість обміну даними між пристроями, насамперед смартфонами й безконтактними платіжними терміналами, що перебувають на відстані приблизно 10 см.
Обмеження суми транзакції не поширюється на оплату проїзду в громадському транспорті (Київський метрополітен, швидкісний трамвай і фунікулер), якщо ви сплатили безконтактною карткою Mastercard через брендований турнікет Mastercard.

Q: Коли нараховуються бали на мій рахунок?
A:
Бали на ваш рахунок зараховуються автоматично від двох до десяти днів. Проте майте на увазі, що обробка операцій і нарахування балів за транзакції, здійснені за межами України, може зайняти до п’яти тижнів від дати проведення операції.
Тому бали можуть не бути нараховані в день покупки або наступного дня.

Q:Чи я отримуватиму бали за всі транзакції?
A:
Не за всі транзакції можна отримати бали.
Транзакції, за які не нараховуються бали:
– зняття готівки в банкоматі або в касі банку;
– переказ залишку коштів;
– покупки за допомогою чеків;
– страхові премії;
– відсотки;
– будь-які комісії та збори;
– дорожні чеки;
– азартні ігри будь-якого виду (у тому числі платежі за можливість виграти приз);
– будь-які покупки в готівковій формі.

Q: Чи можна об’єднати бали, отримані за розрахунки різними картками?
A:
Ви можете зареєструвати на своїй персональній сторінці програми необмежену кількість карток. Баланси балів по декількох платіжних картках будуть об’єднані. Якщо картки зареєстровано різними учасниками, об’єднати або перереєструвати такі картки неможливо.

Q: На що я можу обміняти бали?
A:
Ви можете обміняти свої бали на різні пропозиції та участь в акціях. Ознайомитися з деякими пропозиціями та акціями можна на сайті програми. Щоб ознайомитися з повним переліком необхідно зареєструватися.

Q: Що таке Mastercard Більше Black?
A:
Це окремий каталог Mastercard Більше зі спеціальними преміальними пропозиціями та акціями, який доступний користувачам, що зареєстрували в програмі хоча б одну картку рівня Platinum, World Black Edition чи World Elite.
На пропозиції з цього каталогу можна обміняти лише бали, накопичені картками рівня Platinum, World Black Edition чи World Elite. Баланс таких преміальних балів відображається в особистому кабінеті окремо від балансу балів по іншим зареєстрованим карткам.

Q: Чи можу я заробити бали за щось, окрім транзакцій?
A:
Так, ви отримуєте в подарунок:
– 10 балів за реєстрацію першої картки (за наступні зареєстровані картки 10 балів не буде нараховано).
– 5 балів за підтвердження електронної пошти.
– 5 балів за введення Індивідуального податкового номеру (ІПН) при реєстрації чи на персональній сторінці.
– 10 балів за кожного друга, який зареєструється за вашим посиланням. Для цього необхідно зайти на сторінку пропозиції в каталозі та поділитися нею у Facebook. За кожного користувача, який зареєструється, перейшовши за цим посиланням, ви отримаєте 10 балів.

Q: Чи можу я здійснити обмін балів у телефонному режимі, звернувшись на гарячу лінію?
A:
Обміняти бали можна тільки через сайт програми. Увійдіть до свого особистого кабінету й оберіть пропозицію з каталогу.

Q: Чи можу я замінити або повернути отримані замовлення?
A:
На жаль, замовлення не можна ні повернути, ні замінити.

Q: Що робити, якщо бали не додалися до мого рахунку?
A:
У вашому особистому кабінеті міститься інформація про всі здійснені за допомогою вашої картки транзакції та отриману кількість балів. Є кілька категорій транзакцій, за які ви не отримуєте бали, вони перераховані в Офіційних правилах програми. Також зверніть увагу, що бали зараховуються терміном від двох до десяти днів.
Якщо ви вважаєте, що транзакція, яка не була врахована, не підпадає під жодну з цих категорій, надсилайте банківську виписку, яка підтвердить, що транзакція здійснена, на електронну адресу bilshe_info@mastercard.com.
Про всі розбіжності в кількості балів необхідно повідомляти протягом трьох місяців із дати покупки. 

Q: Що робити, якщо я не можу зайти в особистий кабінет на сайті?
A:
Рекомендовано використовувати останні версії інтернет браузерів. Для входу в особистий кабінет необхідно ввести номер мобільного телефону (без пробілів та додаткових символів) та пароль, створений при реєстрації. Якщо ви забули пароль, скористайтеся функцією «Забули пароль?» на сайті.

Q: Як я можу видалити картку?
A:
Якщо ви бажаєте видалити картку з особистого кабінету, необхідно скористатися функцією «Видалити картку» в розділі «Картки».