Mastercard Більше

 

 

Програма Mastercard Bilshe повертається звіпустки, щоб знову радувати вас пропозиціями та знижками від партнерів, акціями та безцінними подарунками.

Як брати участь у програмі Mastercard Більше


Ви можете зареєструватися в програмі Mastercard Більше, якщо ваш банк-емітент підтвердив свою участь у програмі. Перевірити, чи бере ваш банк участь, можна за посиланням. Перелік банків буде оновлюватися.


Якщо ваш банк підтвердив участь у програмі, ви можете зареєструватися на сайті bilshe.mastercard.ua

В тому разі, якщо ви вже були учасником програми Mastercard Більше, вам потрібно буде пройти повторну реєстрацію та додати свої картки. Після чого в кабінеті будуть доступні бали, накопичені за період відпустки програми (крім балів по тим карткам, термін дії яких завершився - вони не зможуть пройти верифікацію).


Після реєстрації у програмі платіть своєю карткою та отримуйте 1 бал за транзакції від 50 грн та за кожну безконтактно оплачену поїздку в громадському транспорті, а також 2 бали за оплати смартфоном чи смарт-годинником.

Накопичуйте бали та обмінюйте їх на участь в акціях та знижки від партнерів.

Перейти до програми Mastercard Більше

Питання та відповіді:

Q: Що таке Mastercard Більше?
A:
Це бонусна програма, в якій користувачі накопичують бали за оплати карткою Mastercard®. Ці бали можна обміняти на бонусні пропозиції та участь в акціях.

Q: Як стати учасником програми?
A:
Необхідно зареєструватися на сайті програми та зареєcтрувати хоча б одну картку Mastercard.

Q: Які картки можна реєструвати в програмі?
A:
Всі картки Mastercard, що випущені в Україні та які банк-емітент підтвердив для участі у програмі (переглянути перелік банків-учасників). Картки Maestro не беруть участі в Програмі.

Q: Що станеться з моїми балами, якщо банк-емітент моєї картки не підтвердив її участь у програмі?
A:
Якщо банк не підтвердив участь картки у програмі, всі бали, що були раніше нараховані за транзакції такою карткою, буде анульовано 31.07.2020.

Q: Де можна перевірити поточний баланс балів?
A:
Перевірити поточний баланс балів можна в особистому кабінеті на сайті програми.

Q: Як я можу заробити бали?
A:
Ви отримуєте бали за покупки, що перевищують 50 грн, здійснені за допомогою вашої картки Mastercard.
Обмеження суми транзакції не поширюються на оплату проїзду в громадському транспорті (Київський метрополітен, швидкісний трамвай і фунікулер).
Важливо: транзакцію у транспорті зараховують тільки тоді, коли ви сплатили за проїзд безконтактною карткою Mastercard через брендований турнікет Mastercard.
Є кілька категорій транзакцій, за які ви не отримуєте бали. Їх перераховано в Офіційних правилах програми.
Також ви маєте змогу отримати додаткові бонусні бали, якщо таку можливість вам надає Mastercard, ваш банк або партнер програми.

Q: Скільки балів я отримаю за 1 транзакцію?
A:
Ви отримаєте 1 бал за 1 транзакцію незалежно від суми покупки, але вона має становити щонайменше 50 грн. За одну транзакцію, здійснену за допомогою NFC*-технології з використанням смартфона чи смарт-годинника, ви отримаєте 2 бали незалежно від суми покупки, але вона має становити щонайменше 50 грн.
* NFC (Near Field Communication) — технологія бездротового високочастотного зв’язку малого радіусу дії «за один дотик». Ця технологія дає можливість обміну даними між пристроями, насамперед смартфонами й безконтактними платіжними терміналами, що перебувають на відстані приблизно 10 см.
Обмеження суми транзакції не поширюється на оплату проїзду в громадському транспорті (Київський метрополітен, швидкісний трамвай і фунікулер), якщо ви сплатили безконтактною карткою Mastercard через брендований турнікет Mastercard.

Q: Коли нараховуються бали на мій рахунок?
A:
Бали на ваш рахунок зараховуються автоматично від двох до десяти днів. Проте майте на увазі, що обробка операцій і нарахування балів за транзакції, здійснені за межами України, може зайняти до п’яти тижнів від дати проведення операції.
Тому бали можуть не бути нараховані в день покупки або наступного дня.

Q:Чи я отримуватиму бали за всі транзакції?
A:
Не за всі транзакції можна отримати бали.
Транзакції, за які не нараховуються бали:
– зняття готівки в банкоматі або в касі банку;
– переказ залишку коштів;
– покупки за допомогою чеків;
– страхові премії;
– відсотки;
– будь-які комісії та збори;
– дорожні чеки;
– азартні ігри будь-якого виду (у тому числі платежі за можливість виграти приз);
– будь-які покупки в готівковій формі.

Q: Чи можна об’єднати бали, отримані за розрахунки різними картками?
A:
Ви можете зареєструвати на своїй персональній сторінці програми необмежену кількість карток. Баланси балів по декількох платіжних картках будуть об’єднані. Якщо картки зареєстровано різними учасниками, об’єднати або перереєструвати такі картки неможливо.

Q: На що я можу обміняти бали?
A:
Ви можете обміняти свої бали на різні пропозиції та участь в акціях. Ознайомитися з деякими пропозиціями та акціями можна на сайті програми. Щоб ознайомитися з повним переліком необхідно зареєструватися.

Q: Що таке Mastercard Більше Black?
A:
Це окремий каталог Mastercard Більше зі спеціальними преміальними пропозиціями та акціями, який доступний користувачам, що зареєстрували в програмі хоча б одну картку рівня Platinum, World Black Edition чи World Elite.
На пропозиції з цього каталогу можна обміняти лише бали, накопичені картками рівня Platinum, World Black Edition чи World Elite. Баланс таких преміальних балів відображається в особистому кабінеті окремо від балансу балів по іншим зареєстрованим карткам.

Q: Чи можу я заробити бали за щось, окрім транзакцій?
A:
Так, ви отримуєте в подарунок:
– 10 балів за реєстрацію першої картки (за наступні зареєстровані картки 10 балів не буде нараховано).
– 5 балів за підтвердження електронної пошти.
– 5 балів за введення Індивідуального податкового номеру (ІПН) при реєстрації чи на персональній сторінці.
– 10 балів за кожного друга, який зареєструється за вашим посиланням. Для цього необхідно зайти на сторінку пропозиції в каталозі та поділитися нею у Facebook. За кожного користувача, який зареєструється, перейшовши за цим посиланням, ви отримаєте 10 балів.

Q: Чи можу я здійснити обмін балів у телефонному режимі, звернувшись на гарячу лінію?
A:
Обміняти бали можна тільки через сайт програми. Увійдіть до свого особистого кабінету й оберіть пропозицію з каталогу.

Q: Чи можу я замінити або повернути отримані замовлення?
A:
На жаль, замовлення не можна ні повернути, ні замінити.

Q: Що робити, якщо бали не додалися до мого рахунку?
A:
У вашому особистому кабінеті міститься інформація про всі здійснені за допомогою вашої картки транзакції та отриману кількість балів. Є кілька категорій транзакцій, за які ви не отримуєте бали, вони перераховані в Офіційних правилах програми. Також зверніть увагу, що бали зараховуються терміном від двох до десяти днів.
Якщо ви вважаєте, що транзакція, яка не була врахована, не підпадає під жодну з цих категорій, надсилайте банківську виписку, яка підтвердить, що транзакція здійснена, на електронну адресу bilshe_info@mastercard.com.
Про всі розбіжності в кількості балів необхідно повідомляти протягом трьох місяців із дати покупки. 

Q: Що робити, якщо я не можу зайти в особистий кабінет на сайті?
A:
Рекомендовано використовувати останні версії інтернет браузерів. Для входу в особистий кабінет необхідно ввести номер мобільного телефону (без пробілів та додаткових символів) та пароль, створений при реєстрації. Якщо ви забули пароль, скористайтеся функцією «Забули пароль?» на сайті.

Q: Як я можу видалити картку?
A:
Якщо ви бажаєте видалити картку з особистого кабінету, необхідно скористатися функцією «Видалити картку» в розділі «Картки».